Första dagen

Nu är den första dagen på polishögskolan över.
Jag tror jag jagade upp mig väldigt för ingenting, nu i efterhand. Första dagen var super. Den började med att vi fick skriva in oss och få passerkort och lite viktiga papper. Efter det så hade vi samling i aulan för samtliga nya elever där man hälsade oss välkomna och drog lite information som kunde vara nyttig under studietiden. Snackade med flera av mina klasskamrater och det känns som det är riktigt skönt folk.
Efter detta hade vi två timmar att fördriva innan vi skulle träffas igen. Dessa spenderades genom att strosa runt lite på området och sedan käka lite wok i restaurangen. Efter lunchen så träffade vi våra faddergrupper som också visade oss området fast lite mer ingående. Vi fick se vart alla klassrum låg, vart övningshusen fanns och självklart gym och idrottssalarna. Gymet var riktigt bra! Härligt också att ha idrottssalar som man kan låna om man känner för att kanske lira lite innebandy eller något annat fräckt. Efter denna rundtur träffade vi klassen igen och hade lite presentation av oss själva.
Självklart var min bäst. Kan vara för att jag hade en powepoint och diverse give-aways. Härlig första dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0