Shoulder'nt be a problem

Nu har det gått två månader efter min operation och jag känner verkligen att axeln börjar bli bättre. Dock känner jag ju att jag har lång tid kvar innan jag är 100%. Är också lite orolig hur det kommer gå på polishögskolan när min axel inte är helt med. Jag har pratat med studierektor och läraren i självskydd och fått ett OK, vilket känns väldigt skönt. Axeln forcerades ur led under en amerikansk fotolls-match för två år sedan när jag landade lite snett och har gått ur led flera gånger efter det.

I november fick jag äntligen en operationstid och det har läkt bra. Dock är det mycket rehab efteråt med träning tre gånger per dag i minst sex månader.


Dålig bild, jag vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0