Söndagkväll

I fredags hade jag några polare över. Mycket öl, mat och lite mer öl med anledning av att jag skulle flytta.
Tråkigt nog var det många avhopp (för lite pengar, match, tenta, syster skall gifta sig nästa vecka(?)).
Men vi som var här hade det trevligt ändå. Vi bestämde till och med oss för att inte gå ut för att vi visste att det antagligen skulle suga mer än förfesten ändå.
Tråkigt att lämna sina vänner, men det är bara för två år.
I fredags hade jag några polare över. Mycket öl, mat och lite mer öl med anledning av att jag skulle flytta. Tråkigt nog var det många avhopp (för lite pengar, match, tenta, syster skall gifta sig nästa vecka(?)). Men vi som var här hade det trevligt ändå. Vi bestämde till och med oss för att inte gå ut för att vi visste att det antagligen skulle suga mer än förfesten ändå. (Detta får vi ju aldrig veta då vi inte vet om det faktiskt hade sugit)
Det kommer bli jävligt trist att lämna sina vänner, men det är bara för två år.





När det roliga var slut runt två snåret och folk begav sig hem bestämde jag mig för att dra till flickvännen. Frågan var ju då, lämna alla disk,ölburkar,matrester och div döda ting. ELLER diska,städa undan och göra lägenheten levbar.
Svaret är självklart. Lämna ALLT..
Så idag när jag två dagar senare öppnar dörren till min lägenhet får jag en ansiktsmäll av öl, gammal mat och vafan-är-det-som-luktar.
Så det var ju inte mer att göra än att diska och städa och vara allmänt duktig.
Bilden säger inte så mycket men i mitt skakade tillstånd och med öl-ångor som gjort mig lite yr så var den bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0