NI övar - och vi har slutövning

I fredags hade nationella insatsstyrkan repelleringsövning hela dagen. Det betyder att du inte hör vad du själv tänker eftersom helikoptern ligger över en hela tiden. Men nu tänker jag inte så mycket, så för mig gjorde det inte så mycket faktiskt.

 

I fredags hade vi också våran sista slutövning för termin 1. Det var riktigt kul med en heldag med bara praktiska övningar. Allt från försvunna barn till bråkiga ungdomar på tunnelbanan.
Kan inte riktigt fatta att det redan gått en hel termin. Tiden har gått så otroligt fort!

Men nu är det dags för "sommarlov". Som jag skrivit innan så blir det inget sommarlov för mig då jag skall jobba hela sommaren. Men det är iallfall lov från skolan, dock inte från polisen.

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0