Fatcamp


Fredagens hälsomat.

 


Inte för att jag brukar äta så nyttigt alla gånger men jag släppte det rejält i fredags. Det gjorde jag i och för sig i lördags också. Även i söndags. Vi säger såhär, hela denna helgen har varit ganska onyttig. Men jag har haft en jättehärlig helg hemma hos min älskling. Det var sista helgen jag kommer ned innan vi ska flytta.


Kan inte riktigt förstå att det bara är 1½ vecka kvar tills vi flyttar in. Helt otroligt! skall bli så underbart.


Innan det är det dock mycket i skolan. Flera examinerande moment som kommer väldigt tätt inpå varandra nu under ett par veckor. Men förhoppningsvist skall det gå bra!
Det första momentet är mycket likt det vi hade för några veckor sedan, med de olika övningarna. Den enda skillnadne är att vi nu skall gå lite djupare juridiskt och även analysera våra egna ingripanden.

 


Kommentarer
Postat av: Mike

Hur ska du orka springa i kapp mig nu då? om det är så det är att bli cop! För du vill väll inte bli en donut-snut ;)

2012-03-17 @ 16:07:49
Postat av: Daniel

Haha, jag ska försöka bygga en donut-kropp med Usain Bolts kondition.

2012-03-18 @ 13:16:15
URL: http://potatopig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0