Varenda j-vla gång.

Jag har ett litet I-landsproblem.
I Saltsjöbaden centrum finns det två mataffärer, Ica och Willys.
Visst hade det varit skönt om man kunde ha gått till en affär och köpt allting man behövde?
Nej, det går inte förstår ni. För det finns alltid några varor som den andra butiken inte har, eller några varor som är bättre i den andra butiken.
Vad får man göra då? Jo, då får man först gå till ICA och handla det man behöver där. Efter det får man lunka till Willys och fortsätta sitt shoppande.


Förstår ni mitt problem?

Jag vet inte vart detta kommer sluta..
Känner att jag är på väg in i väggen..
Kanske borde sluta handla helt, börja odla mina egna varor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0