Förhör

Vill bara inleda med att jag är galet otaggad att skriva här om jag skall vara 100% ärlig.
Har flera saker som skrivs i skolan (inlämningar, förhörsprotokoll m.m) så man är inte supertaggad att åka hem ochs skriva ett saftigt blogginlägg.
 
Men eftersom jag alltid tycker det är trevligt med lite uppdatering och eftersom jag varit borta en hel helg får jag bjuda på mig själv lite. 
Se där, redan fem rader utan att ens behöva tänka. Lättare än jag trodde.
 
Iallafall. 
 
I slutet av förra veckan hade vi vår första "skarpa" förhörsövning. Med skarp menar jag att det inte var vi studenter som agerade förhörsvittnen utan den här gången var det folk utanför skolan.
Det var mycket givande, men samtidigt svårt.
Jag själv tyckte inte innan denna delkursen att förhör skulle vara något svårt. 
Men om det är något man lärt sig så är det att övning ger färdighet.



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0