Like the good old days

 
 
I lördags var vi ute en runda på stan med några kompisar från skåne som befann sig i huvudstaden.
Kom på att det var mer än ett och ett halvt år sedan jag träffade dem senast. Tiden går alldeles för snabbt!
 
Min ena vän, som kommer från Australien, är lite [[skriv ord som förklarar en person som skulle tappa bort sitt huvud om det inte satt fast]] av sig. Sist han var hos mig i Göteborg lyckades han nämligen bli av med sin plånbok på tåget upp. Utan att jag då skriver det, kan ni gissa vad han tappade på väg upp till Stockholm?
Just precis, plånboken.
Detta gör en utgång på stan ganska mycket svårare kan jag lova. Det är inte direkt så att vakterna är över-ödmjuka.
Så det slutade med att vi satt på TGIF och drack och tjötade.
 
Först bilen är tagen utomhus i - 4 grader. Där sitter vi och förtär Strawberry daiquiri (frusen drink). Kanske inte jättesmart, men jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0