Men in Black 3

Fest igår? 
Inte för mig inte.
Ella var ute på stan och röjde med sin kompis, men inte jag inte. 
Själv satt man hemma i sin nykterhet och bara njöt.
Inte av att Ella var borta kanske, men av att inte behöva göra någonting.

Inte för att jag inte tycker det är skönt att gå ut ibland. Men det är så otroligt skönt att kunna slappna av efter en hetsig vecka i skolan. Så gårdagen spenderade jag mestadels framför datorn och TVn och jag ångrar mig inte en sekund.
 
Såg nya Men in Black 3. Jag som älskar de förra filmerna tyckte detta var en helt sevärd film.
Hur kan man inte vilja se filmer om vuxna män, som försöker rädda världen med små små vapen och alldeles för oseriös inställning till att de är nära att dö hela tiden?
Men för personer som Ella som inte har någon filmsmak (Twilight) så kanske inte denna film är något att rekommendera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0