Slut!

Nu är intensivpluggandet över för den här gången, härligt!
Tentan i fredags kändes faktiskt bra. Jag blir riktigt arg om jag inte skulle klara av att få godkänt.
Finns få känslor som är så sköna som när man lämnar in en tenta och känner sig klar.
 
På måndag är det dags för termin tre och dags att få ett fadderbarn. Skall bli riktigt kul med termin tre då jag hört mycket bra om terminen. Den här helgen skall vara superslapp! Har ju varit ute de senaste helgerna och man är ju inte direkt 24 längre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Gunnarsson

Hej! Jag älskar din blogg men jag tycker det är synd att du uppdaterar så sällan. Jag önskar att du kunde uppdatera oftare så mina timmar här på jobbet gick lite snabbare.
Hoppas vi ses någon gång i Saltsjöbaden.

Svar: Hej Johan! Kul att du gillar bloggen. Jag lovar att bli bättre!
None None

2013-02-11 @ 19:29:16
Postat av: du vet vem....

Hmmmm snart en månad sedan du gjorde några uppdateringar..... Dåligt!!!!!

Svar: I feel bad :(
None None

2013-02-11 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0