Lite fest har väl aldrig dödat någon.

Helgen har verkligen varit intensiv. Jag som är en 50-åring i en 25-årings kropp har verkligen haft en hård helg. Har faktiskt inte varit så farligt mycket alkohol sån tur var. Eftersom min kära sambo jobbat hela helgen så har även jag fått ta det lite lugnt med dunken. 
I fredags var vi på lite födelsedagsfirande i Skogås söder om Stockholm. Mycket trevligt sällskap och nya människor man inte träffat innan. Det var Ellas arbetskamrat som firade sin födelsedag med lite grillning och utgång. Kvällen slutade dock för mig och Ella i en krogkö som antagligen skulle hålla i sig i en timma. Kändes inte jättevärt..
Lördagen var inte sämre den. Ellas kompis har flyttat hemifrån och bjöd upp till inflyttningsfest. Börjar ni fatta vinken? Ellas kompis här, Ellas kompis där... Ja, jag vet..
Men iallfall, inflyttningsfest. En liten etta i Bromma fick husera lite för många fulla männiksor på lite för liten yta med lite för hög ljudvolym. Men jag är inte bitter! Det var trevligt ändå!

Så igår nöjde jag mig med att spendera hela dagen städandes. Jag blir lika chockande varje gång jag städer och inser hur mycket hår två katter kan avge. Hade jag samlat ihop deras hår under en månad hade jag fått ihop till en ny katt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0