Sommarlov!

Äntligen! Skrev sista tentan för terminen i onsdags och började därefter mitt sommarlov. Tentan kändes faktiskt bra och jag hoppas att jag klarade den. Kände verkligen att jag behövde lite paus från skolan och göra någonting annat ett tag. För det är ju inte så att jag skall vara ledig så mycket i sommar, mer än en vecka i Italien.
 
Vi i klassen firade sommarlovet med en liten utgång. Blev några timmar gott häng i hagaparken innan vi fortsatte hem till en av mina klasskamrater och vidare ut på stan. 
 
Imorgon klockan nio är det dags för första dagen av utbildning för sommarjobbet. Även om jag gått exakt samma utbildning förra året, så måste man tydligen göra det iår igen. Oh happy days.. Men jag skall inte klaga, det är ju ändå betalt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0