14 dagar av 60

Nu har två veckor gått på min långa utmaning. Än så länge måste jag säga att jag är positivt överraskad Resultatet hittils är -3,9 cm runt midjan och -2kg på vågen. Som jag skrivit innan är inte detta direkt en bantningsdiet. Tanken är inte att rasa i vikt. Jag vill äta en bra och balanserad kost samtidigt som jag ökar min träning. Själva utmaningen i det hela är att inte äta något onyttigt alls under dessa 60 dagar.
 
So far so good!
 
Här under är några matlådor jag gjorde här om dagen som var superenkla om man inte har tid, ork eller helt enkelt inte känner för att stå och laga mat. Receptet finns här. Jag la även till en liten klick sambal olek och använde mathavre istället för råris.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0