Dust on the covers

Wow.
 
Jag har inte uppdaterat på 1 ½ månad och ni går ändå in och kollar. Jag känner mig ganska dålig. Skall jag vara ärlig så har jag inte en direkt förklaring till varför jag inte bloggat.
Har varit lite fram och tillbaka när det gäller bloggandet. Jag tycker det är kul att folk är intresserade men ibland tycker jag det blir lite mycket med allt. Sen kan bloggandet bli lite för låg nivå och det beror mycket på att jag inte har någon fantasi att komma på intressanta ämnen att skriva om. Har ni några tips?
 
Men om ni lovar att fortsätta läsa, så lovar jag att fortsätta skriva.
 
Så, vad har hänt?
Sommarjobbet är över och jag är tillbaka i skolan för den fjärde och sista terminen. Aspirantplatsansökan är inskickad och vi väntar på svar. Sista terminen är inte allt för jobbig vilket är väldigt skönt. Det är ockå mycket intressanta ämnen vilket gör det hela ännu bättre. Vårt självskydd som vi haft under alla terminer går in i slutfasen vilket betyder att det trappas upp rejält. Överfallsövningar och "värsta tänkbara"-scenarion. Vid förra terminens överfallsövning så fick ambulansen komma tre gånger. Känns roligt..
 
Tack ännu en gång för visat intresse!

Kommentarer
Postat av: kusinen :-D

Wow, äntligen ;-) hoppas verkligen på bättre uppdatering nu. Kram

2013-09-09 @ 00:41:43
Postat av: Yuri

åhh äntligen är du tillbaka

2013-09-10 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0