Så var det slut

Två år på Polishögskolan tog igår slut. Det är allt en speciell känsla som infinner sig när man för sista gången rullar ut ur grindarna. Har varit otroligt roliga två år med mycket nya vänner och skratt. Det har också varit två otroligt lärorika år som gett mig oerhört mycket. Dels inför mitt yrke men också som person. Jag vet att jag kommer se tillbaka på de här två åren och sakna dem.
 
Nu bär det av mot nya äventyr och nya utmaningar. Ikväll är det dags för en rejäl examens-sittning och på fredag tar vi examen i blå-hallen.
På måndag börjar dock aspiranten.

Tiden här uppe i Stockholm har gått så oerhört fort. Det är helt sjukt att tänka på att det var två hela år sedan jag kom upp hit för första gången och började lära känna männiksor och staden. Idag, två år senare så trivs jag oerhört bra och kallar nu detta mitt hem.
 
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0